Lillördag

Nu är snart halva denna vecka även förbi. Kanske bara jag som tycler men sjukt va dagarna å veckorna flyger fram. Visst vi har haft en hel del att göra senaste veckorna men ändå.
 
Sitter nu hemma hos en pensionär på avlastning då frun ville ha lite egen tid och komma hemifrån. "X" har nu vilat i drygt 2.5 tim av 3.5 tim så har haft det lugnt men långtråkigt i deras soffa haha. Lättförtjänta pengar men hade gärna haft något att göra så tiden går lite fortare fram.
Efter jobbet blir de å hänta skrutten från dagis å bege sig hemåt så älsklingem kan ta bilen å åka å handla lite inför påsk förberedelserna. Han har tagit på sig att grava egen lax medan jag ska baka någon typ av efterrätt som vi dka ha med oss på lördag när vi åker till Äspö (deras sommarställe) för att fira påsken med svärföräldrarna🐣
När älsklingen sedan kommer hem ska jag bege mig till gymmet för att kötta lite med en jobbarkompis💪 får se va de blir för typ av pass.
 
Ha de så bra nu så hörs vi kanske ikväll ☺
Bilden är från igår hemma i vårt fina kök☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0