Vår känslor 🌞

Snart e halva torsdagens arbetspass över. Första dagen som assistent har gott bra. Har blivit en hel del aktiviteter och dagen har gott snabbare än jag trott.
Ser dock inte fram emot kvällsjobbet.
Ångrar lite att jag tacka ja till det extra passet men lite sent för att ringa om återbud.
Assistent jobbet är ett lugnt jobb och man tar dagen lite som den kommer (om det inte är uppbokat ngt förstås) medan på hemtjänsten e de mer "stress stress stress" hela tiden. Där har man ingen möjlighet att sitta ner 5 min extra inte...
 
Längtar redan hem till älsklingen, skrutten å vår säng haha❤
 
Måste bara ge dagens väder en stor 👍. Har varit jätte skönt ute å 🌞-en har varit framme i stort sett hela dagen. Underbart väder❤
Outfiten när jag jobbar som personliga assistent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0