1 tim kvar

Godmorgon kära läsare!
Extremt trött tjej sitter på jobbet å inväntar på att klockan ska slå 8. Då väntas hemgång å en skön säng att krypa ner i.
 
Jag har stort cred till de som jobbar natt eller 2 skift👍 Jag kan iaf säga att jag e nog inte gjord för att jobba natt på heltid då jag ÄLSKAR att sova om nätterna. Har märkt de nätter jag har jobbat extra så e de jobbigt att hålla sig vaken (även om de självklart går) å jätte svårt å somna när man kommer hem vilket bidrar till att jag inte får de timmars sömn jag behöver.
Dock så är det nog helt annorlunda å jobba flera nätter i rad än att rycka in någon gång ibland. Jätte svårt å ställa om sig när de e så.
 
1 tim kvar till hemgång👍 Förutom att sova några timmar blir de att hänta skrutten hos mormor å morfar. Laga middag samt bara chilla.
Hur ser eran onsdag ut?😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0