Godmorgon vinterland

Gårdagen vart lika lugn som jag trott. Gick upp halv 2 efter att ha vaknat 3ggr innan. Käkade lite å tog de lugnt innan jag hämta skrutten 15.15. Theo ville gå hem så de tog lite längre tid än vanligt men va gör de när man inte har någon tid att passa 😊
Började med middagen när vi kom hem. Blev lite ihop plock av va vi hade i frysen. Slutade med att vi käkade 3 olika maträtter haha. Kvällen vart lika lugn den. Djungelboken tittande för hela familjen å lek med Theos klossar samt bilar i hans rum. Somna runt 20.30 i soffan helt utslagen. Jag å älsklingen kröp ner runt 22 å låg å småprata innan vi båda somna.
 
Vår fina dörrkrans som min farmor gjort👍
 
Gick upp samtidigt som älsklingen i morse då jag jobbar 7.30-19 idag (likaså imorgon). Fixa i ordning mig helt innan jag väckte skrutten. Begav oss till dagis å därefter bussen för min del. Sitter nu å väntar på bussen nere på stan med varmchoklad å en ostsmörgås👍
Inte lika trött som jag brukar vara vilket e skönt 😊
 
Hoppas ni får en toppen lillördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0