Julpynt + tomtar uppe

Älsklingen kom hem runt 23.30 tiden igår så vi hann sätta oss ner å prata å bara umgås en stumd innan vi kröp ner hela familjen i vår säng. Han "redovisade" allt de hade gjort å att de hade haft väldigt trevligt. Han va väldigt hes så man märkte att han hade sjungit med massor haha. Otroligt skönt att han kom hem direkt efter showen som han hade lovat å tagit de rätt lugnt trots att de lätt kan spåra ur i det sällskapet vilket både han å jag vet å som jag är orolig för. Skönt att han höll de han lovat 😍
 
Vakna i morse av att Theo kröp ner i sängen vid 9 tiden. Vi gick på toa/pottan å kröp ner i soffan å satte på Disney Junior. Alltid lika mysigt😍 Älsklingen sov vidare å jag vaknade av att grabbarna satt å käka frukost vid 11 tiden. Trodde aldrig att jag skulle somna i soffan då jag kände mig pigg.
Har varit en grymt lugn lördag. Älsklingen har inte klivit ur morgonrocken på hela dagen, jag har gått runt i mjukiskläder hela dagen å Theo likaså. Mina föräldrar å lillebror kom förbi för att hjälpa till å sätta upp julstjärnorna i vardagsrummet då det behövdes kopplas om lite (vilket älsklingen hade bett om hjälp för). Trodde dock att de skulle lysa lite mer men är nöjd ändå just för att belysningen på altan lyser upp tillräckligt. Skulle bli för mycket annars.
Blev även att jag plocka upp ALLA våra julprydnader. Eftersom vi har så pass lite så fick alla tomtar, ljusstakar, dörrmattan å sånt åka fram. De e bara gardinerna som ska bytas å julgranen fixas närmare jul. Blev mycket mysigare här hemma även om älsklingen tyckte de va lite väl tidigt med tomtarna haha😂
 
Lyxade till de med pizza/ kebab tallrik även denna kväll framför en film (Tom å Jerry = Theo valde). Väldigt mysigt!
Theo somna strax innan 20 tiden å nu går "Så mycket bättre" på tv'n som jag kollar på medan älsklingen gibbar lite. Blir sen att vi ska mysa ner oss i soffan tillsammans å kolla på första avsnittet av Gåsmamman 2. Kommer bli en underbar lördags kväll tillsammans med killen i mitt liv❤
Tom å Jerry tittande
😍
 
Älskar julpyntet 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0