Nattjobb

Blev väckt av Theo halv 9. Vi låg kvar å myste tills alarmet ringde 20min senare. Frukost å begav oss sedan till dagis. Som theo har längtat dit efter att ha legat sjuk i 1v tid å bara varit inne! Otroligt skönt att han verkligen älskar sitt dagis å sina lekkamrater. De kom direkt fram till honom å drog med honom till ena lekrummet haha😁
 
Jag blev hämtad av mamma då vi skulle ta tag i träningen igen efter 3-4mån "ledighet". Kändes grym bra å vara tillbaka men de kändes inge bra alls att få på svart å vitt att konditionen va borta å en del styrka likaså.. Va dödstrött redan efter 10min på crosstrainern å mjölksyran kom direkt i låren- INTE OKEJ! 😣 Väldigt skönt efteråt dock.
Blev att jag bytte storlek på 2 av joggingbyxorna vi köpte igår då de va precis. Köpte även 2 boxar med 3pussel i varje för åldern 3+. Theo fyller ju 3 år i feb men är så pass tidig i utvecklingen så dessa lär vara perfekta, om inte för lätta haha. Nu får jag inte köpa mer till honom, då han e den enda som vi köpt till än😝 Så svårt å komma på till de andra...
Tips på julklappar till ens föräldrar å lillebror (22år), sin partner (som inte vill ha ngt enligt honom) å sina mor-& farföräldrar!!?! Kommentera gärna 😊
 
 
Blev även lunch på stan denna dag. Inte den bästa återhämtningen kanske men gud så gott de va å va jag har saknat deras kebabtallrik (kebab house)!!!
Handla lite innan de va dags att hämta skrutten. Som vanligt ville han inte hem men när man nämnde att han skulle till mormor å morfar å sova där så fick han eld i rumpan helt plötsligt haha. De skulle nämligen lämna honom på dagis imorgon bitti då jag jobbar natt å hinner inte hem innan älsklingen har åkt till jobbet (måste åka halv 6 senast å jag slutar kl.8). Otroligt glad att vi har dessa möjligheter för att vi ska kunna lösa sådana här tillfällen. De e inte alla som har den turen att ha sina föräldrar så pass nära till barnvakt när de krisar. De e guld värda, likaså mina svärföräldrar❤
 
När Theo blev hämtad å älsklingen kommit hem kröp jag ner i sängen för att få 2.5tim sömn innan man skulle bege sig till jobbet för nattpass. Kändes litr tufft å köra ett vaket nattpass när man inte jobbat på 1v men skönt å vara tillbaka på jobbet👍
På väg till gymmet💪
Utsökta lunchen😍 orkade dock bara halva typ haha

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!r

så gott

Svar: Välbehövligt efter träningspass haha
Zandra Kjelledal


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0