Vinterland❄☃

Idag lämnade jag skrutten på dagis framåt 10 tiden då jag skulle mellan kl.16-23. Snacka om snöväder!! Decimeter höga vallar av snö å stora flingor föll från skyn. Tar i vanliga fall endast 5min å gå till dagis, men denna morgon tog det 20min!!! Å på de så såg både jag å Theo ut som 2 snögubbar när vi klev in på sagis haha.
Hann med en del hemma under dagen vilket va skönt. Bl.a skottat uppfarten, sätta ihop fågelboet, dammsuga & moppa golvet, tvätta, plocka undan i hela huset, köra igång diskmaskinen å kolla på ett avsnitt av Prison Break. Vid 3 tiden fick jag ett samtal och en förfrågan om jag kunde jobba natten istället vilket jag självklart kunde. Blev ett långt pass då jag skulle jobba lite av kvällspasset + natten (19.30-08). Kände mig lite små trött tanke på att jag gick upp kl.8 å skulle inte få sova förrän 24 tim senare.
Dock så känner jag mig pigg nu när jag sitter på jobbet, vilket e skönt 😊
 
Hann käka middag med familjen i lugn å ro + natta skrutten innan de va dags att bege sig till jobbet.
 
Hur har eran dag varit?😊 Berätta gärna!
 
Syns då inte att älsklingen hade skottat uppfarten innan han åkte till jobbet😂
Fågelboet från Rusta
 
Du (& din pappa) har gjort livet till en mening❤
Theo's lilla julgran ville han få upp direkt🎄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0