Daglig status

En sjuk son å en sambo som fick ta vabbandet även denna gång då jag hade ett 12 timmars pass. Nästa gång blir de min tur å de har jag lovat älsklingen oavsett hur långt mitt arbetspass e!
 
Dagen har gått fort trots att tröttheten har varit stor. Inne på min 6:e dag nu och jobbar inte förrän kväll på onsdag.
Endast 2.5tim kvar av denna arbetsmåndag. Därefter bär det av till affären innan det blir hemgång å mys med älsklingen ☺
Får se om det blir något arrow avsnitt innan vi kryper til kojs.
 
Imorgon blir de att Theo är hemma med mig på min lediga dag då han inte är helt kry än. Blir en mysig mor å son dag😍 Annars ser morgondagen rätt lugn ut i övrigt. Har nog närmare bestämt ingenting inplanerat. Hade tänkt å träna först då Theo skulle varit på dagis men så vart det inte. Vi får se helt enkelt ☺
Kanske tar en trip till mormor då hon är ledig.
 
Hur ser eran måndags kväll ut? ☺ dela gärna med er!
 
Lekte med snapchat häromdagen haha😂❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0