Hej oktober🍁

Hej lördag och hej oktober!🍁
 
Bloggen har nu legat Ät sidan ett par dagar nu. Har inte haft nÄgon direkt ork + att jag har jobbat bÄde igÄr Ä idag samt ska jobba imorgon sÄ tröttheten kommer lite automatiskt. Tror att det har med att vÀdret har vÀnt frÄn vÀrme till höstvÀder frÄn ena dagen till den andra. Brukar bli rÀtt trött under dessa vÀderomstÀllningar. NÄgon som blir likadan? :)
 
IgĂ„r slutade jag kl.19 men strax innan kl.20 sĂ„ fick jag Ă„ka tillbaka till jobbet i 1tim till. Slutade med 180tim denna mĂ„nad (sep) Ă„ 25tim va extratid som jag jobbat. KĂ€nns grymt att kĂ€nna mig behövd 👍
NĂ€r jag sen kom hem sĂ„ sĂ„g jag att skrutten lĂ„g pĂ„ golvet Ă„ sov mellan soffan Ă„ soffbordet haha. Älsklingen hade inte ens mĂ€rkt de sĂ„ han vart förvĂ„nad nĂ€r jag sa de Ă„ blev tvungen att gĂ„ Ă„ kolla sjĂ€lv haha.
Blev en tidig kvĂ€ll dĂ„ jag skulle ypp 6.15 för att cykla till jobbet dĂ„ killarna behövde ha bilen idag (knatteskutts idrott för Theo- 🏀 idag).
Skritten😍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0