Sammanfattning av oktoberbörjan🍁

Bloggen har legat lite pĂ„ hyllan den senaste veckan dĂ„ annat har kommit i vĂ€gen samt att pga denna vĂ€deromstĂ€llning sĂ„ har jag varit rĂ€tt sĂ„ trött. Hoppas pĂ„ att det blir bĂ€ttre de nĂ€rmasta dagarna dĂ„ jag förhoppningsvis har vant mig vid mörkare kvĂ€llar, kallare Ă„ blĂ„sigare dagar samt mindre 🌞 som piggnar upp en.
 
Har blivit en hel del jobb de senaste dagarna men ocksÄ annat skoj. I mÄndags fyllde min farfar 75 Är sÄ det blev slÀkt fest pÄ kvÀllen med suverÀn plockmat av olika slag (bla. lax, olika sorters egengjord potatissallad, sÄser, olika sallader, fikabröd) samt dryck. Super gott Ä super trevligt med massa prat Ä skratt! Theo sprang runt Ä lekte för fullt med morbror Ä morfar samt en hund som Àven va dÀr. Han somna som en stock i bilen hem sen, vilket vi ocksÄ gjorde runt 21 tiden haha.
 
I tisdags va de kanelbullens dag. Tog sovmorgon dĂ„ Theo fortfarande sov nĂ€r vi skulle till dagis. Han fick sova vidare Ă„ vara hemma frĂ„n dagis. Blev en lugn dag trots tvĂ€tt, stĂ€d Ă„ bad. Hade tĂ€nkt Ă„ bakat bullar tills Ă€lsklingen kom hem men sĂ„ blev de inte. De visades att han hade Ă€tit 3-4st pĂ„ jobbet sĂ„ han va inte sĂ„ vĂ€rst sugen Ă€ndĂ„ haha (tur för mig). Theo ville se ut som sin pappa sĂ„ det blev Ă€ven att jag fixadr 2 st tatueringar pĂ„ hans underarmar. "Titta mamma, Theo har samma som pappa" 😍
KvÀllen vart lika lugn med arrow's tittande innan vi kröp till kojs.
 
 
I onsdags va de jobb men ocksĂ„ silverbröllop för mina underbara förĂ€ldrar. De firade nĂ€mnligen sin 25-Ă„riga bröllops dag❀ Älskar dom massor!!!! Förutom massa grattis till dom sĂ„ blev det en lugn Ă„ lite tröttsam kvĂ€ll. Somnade nĂ€mnligen inte förrĂ€n 23.30..
Stort grattis till er ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0