Toppen dagar

I måndags kväll åkte vi till Gnesta för att käka middag hos svärföräldrarna. Mycket mysig å trevlig kväll, precis som vanligt😊
 
I tisdags va de ingen vanlig dag för det va min FÖDELSEDAG!!! 24 år är väl egentligen ingen ålder å jag känner mig inte ett dugg äldre än dagen innan. Så e de varje år men den känslan lär nog ändras så småning om haha.
Förutom att de va min födelsedag så va det även våran dag, min å älsklingens 2 åriga förlovnings dag!!💍 Tänk att de redan gått 2 år sen ringarna sattes på våra fingrar! Sjukt va tiden går när man tittar på såna saker samt när man ser Theo. Är världens lyckligaste att just MICKE är mannen i mitt liv å för det liv som vi gett varandra❤ Älskar honom sååååååå!!!❤
 
Dagen va väldigt lugn då Theo va på dagis mellan 10-14. Jag tog det lugnt hemma med att tvätta å slappa i soffan. Sånt måste göras trots att man fyller år. När skrutten hämtades så blev de massa lek å bus i hans rum samt lite film tittande innan älsklingen kom hem från jobbet. Vi gjorde i ordning oss inför restaurang vistelsen å när pappa kom förbi för att passa sitt älskade barnbarn så körde han ner oss i lagom tid för att han skulle hämta mamma samma tid som vi bokat bord.
Vi va helt ensamma, bokstavligt HELT ensamma på restaurangen, vilket va väldigt skönt😊 Maten kom in väldigt fort vilket va skönt då båda va vrålhungriga. Underbara stunder då dessa tillfällen inträffar. Bara vi två, underbar mat å pratar om allt möjligt. Mycket skratt å bara rå om varandra❤
Väl hemma blev de att vi umgicks lite med mina föräldrar medan skrutten hade somnat utan bekymmer i sin mormors famn (precis som när han va en bebis). När de begav sig hemåt så kolla vi på ett arrow avsnitt innan vi kröp till kojs.
Underbar å mysig födelsedag samt förlovningsdag!!😍
 
Igår, onsdag,va jag också ledig från jobbet. Blev även de en lugn dag hemma med skrutten. Va tänkt att han skulle till dagis men han sov till kl.9 så han fick vara hemma å mysa istället. Massa bus å lek precis som vanligt.
På kvällen kom en arbetspolares polare till älsklingen å skulle hämta våran soffa. Vi skulle nämnligen ta över svärföräldrarnas 3 sits soffa samt ett bord å en bänk, då vi länge har sagt att vi ska ta tag i vardagsrummet. Så som det står nu är ungefär som vi tänkt oss, sen får vi se om vi köper en ny soffa å matbord längre fram men vi ville få en ungefär bild om hur vi skulle ha det.
Före
Efter
 
Tycker att de blev jätte bra samt mysigt. Myskänslan kom fram betydligt mer när man fick fram soffan närmare tv'n å fick en liten avskildring mellan "soffhörnan" å "matplatsen". Det höll även älsklingen med om 😊
Va tycker ni? 👍
 
Resten av kvällen blev film tittande, liggandes i älsklingens famn❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0