Ytterliggare en vecka har gått

Tänk att det redan är söndag. Ytterligare slutet på en ny vecka. Har alla dagar verkligen 24 timmar? De känns nämnligen inte som de tanke på att dagarna bara springer förbi haha.
 
Denna söndag blev de en låååång sovmorgon för hela familjen. Theo hade feber igår kväll (38.9 grader) å somnade för natten redan vid 16 tiden. Han vakna vid 23 å somna om direkt när jag kröp ner bredvid honom strax därefter när jag kom hem från jobbet. Vi båda somnade som stockar å märkte inte när älsklingen kröp ner.
Vi sov enda fram till kl.7 då Theo vakna å ville ha välling, vilket han fick. Vi båda somna om igen å jag vakna av att älsklingens mibil ringde strax efter 10. Ham gick upp.medan jag låg kvar med en fortfarande sovande son. Theo vakna till vid 10.30 å vi låg kvar till kl.11 innan Roger kom för att fixa klart allt i torkrummet 👍
Febern hade gått ner till 38 grader men han va piggare idag. Vi käkade frukost å lekte hela dagen medan älsklingen hjälpte Roger.
Blev massa lek med bilarna & dinosaurierna. Ritade av våra händer på papper å byggde med lego samt lekte med skruttens kök.
Åt inte lunch förrän 15 tiden å därefter blev jag tvungen att bege mig till jobbet.
Roger va fortfarande kvar å allt tog längre tid än de både hade räknat med. Va saker som va felkopplade (som jag fattade de som). Så typiskt. En söndags em dessutom.
 
Nu ikväll blir det en rätt så lign kväll som vanligt. Middag å lite tv tittande innan de e dags för läggning.
Imorgon väntas det ett 12 tim pass så lär vara rätt så trött när alarmet ringer imorgon bitti då jag inte kommer i säng förrän närmare 23.30 ikväll.
Sen ledig så får ta vara på den lediga dagen istället ☺
 
Hoppas eran helg har varit bra med massa roliga händelser☺
Krypa ner bredvid sjuklingen😍
Sovmorgon
Legobygge
Skulle packa hela sin ryggsäck med lego för att sedan gå å "handla" (gå ut ur rummet å sedan komma tillbaka haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0