Allt i allo tagen

Pizza eller hamburgare? 🍕 för de mesta

Favoritprogram pÄ tv? Oj... Hmm... Jag har alltid följt idol Ä paradise hotel men jag skulle vÀl inte sÀga att det Àr favorit programmen. MÄste nog sÀga nÄgon typ av kriminalserie.

Midsommar eller julafton? Denna va svÄr.. Julafton just för att det blir en mysigare kÀnsla i hemmet med alla julgrejer Ä tÀnda ljus samt sÀllskapet Ä paketöppningen. Men midsommaren just för vÀrmen (för hoppningsvis), dansa kring stÄngen med familjen, Ä alla midsommarlekar vi har som tradition samt sÀllskapet. Det Àr mysigt pÄ olika sÀtt.

Chips eller popcorn? Chips lÀtt

Kjol eller klÀnning? Beror pÄ tillstÀllning, men i vardags e de nog mer kjol men nÀr jag ska ivÀg pÄ kvÀllen eller nÄgon middag sÄ föredrar jag klÀnnong

Mascara eller lÀppglans? Mascara

Favoritpodcast? Vet inte riktigt.. FÄr klura pÄ den.

 

Frukost eller middag? Hotellfrukost annars sÄ e jag mer en middagstjej

Vad spenderar jag mest pengar pÄ? MAAAT!!! 

Kaffe eller Te? Te dÄ jag aldrig har tyckt om kaffe

Vad Àr jag sÀmst pÄ?
Engelska Ă„ data spelande 😂

Laga mat eller bli serverad mat? 
BÄde ock. Sen jag trÀffa Àlsklingen sÄ har matlagningen blivit en del av min vardag Ä min mat uppskattas hemma, men det Àr alltid skönt Ä bli överraskad Ä slippa laga mat ibland.

FavoritrÀtt? Tacos e en sÄn matrÀtt jag skulle kunna leva pÄ eller grillat

USA eller England? Aldrig varit i nÄgon av dom lÀnderna sÄ vet inte

Mest minnesfulla resa? MĂ„ste nog sĂ€ga Thailands resan med Ă€lsklingen, Theo, mina svĂ€rförĂ€ldrar, Mickes syster Ă„ hennes kille dec-jan Ă„r 2014-2015. Underbar resa Ă„ det va första utlandsresan gör mig Ă„ Ă€lsklingen som förĂ€ldrar❀

 

Mössa eller hatt? Mössa om jag mÄste vÀlja men helst inget

DrömresemÄl? Resa jorden runt med min familj. Men Australien har alltid varit en dröm eller en saffarie/vildmarks resa. Vore hÀftigt!

Drinkar eller shots? Drinkar dÄ jag inte tÄl shots (det slÄr till direkt)

Vad dricker jag helst utomlands? En kall öl eller nÄgon god drink. Sen tycker jag alltid att nypressad juice e suverÀnt vÀrma dagar.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0