Ikea, pizza buffé, lite shopping

Igår vart de intet bloggande då jag har haft fullt upp heeeeela dagen.
Morgon började med att vakna av att Theo hällde hela sin matkorg (plast produkter i matmodell) över mitt ansikte å då skratta massa. Skadeglädje som tusen haha. När Theos mormor kom runt 8 tiden så hoppa jag in i duschen för hårtvätt. Frukost å la ner extra kläder i skötväskan till Theo ifall det skulle ske olycka under dagen. Drog till Ikea. Hann dit till öppning så vi skulle slippa stressa. Theo sprang runt som en galning å varje grej han tog upp sa han "Theo ha den". Kunde vara allt ifrån verktygslåda från barnavdelningen till ett glas eller t.o.m. ett bord. Han ville ha allting haha. Slutade ändå med att jag handla för 700 kr men vet knappt va jag handla. Så e de alltid haha.
 
Theo å mormor hade bestämt att vi skulle käka lunch på Pizzahut på Heron City då de hade lunchbuffé. Jätte gott å skrutten åt hur mycket som helst. För 10kr fick vi även mjukglass i bägare med påfyllning👍🍦
 
Överlycklig kille
 
🍦
 
Vi fortsatte sedan till Mio för att jag skulle visa mamma den soffa jag å älsklingen är sugna på. Blev ingen lång vistelse där då Theo börja bli väldigt uttråkad.
Vi gick tillbaka till Ikea men istället för att gå kn där gick vi in på köpcentret bredvid. Lockade skrutten med att han skulle få en buss. Vilket han även fick. En STOOOOR röd buss som "prata" när man förde en spak framåt. Han fick även 5 bilar av mormor samt 5 st grävmaskiner. Överlycklig kille.
Eftersom han har vuxit ur sina jogging byxor köpte jag ytterligare 3 st samt 2 st 3-pack strumpor då även dom är urväxta... Sjukt va han fortfarande växer. Borde stanna av lite nu tycker man. Han har stl 104 i byxor å dom är inte överdrivet stora samt tröjor i stl 104-116 beroende på märke. De e från ålder 4-6 😂 Strumpor har han stl 27-29 nu å de e också väldigt stor stl för en 2.5åring haha. Han kommer bli en lång å ståtlig kille❤
 
Väl hemma så hann vi plocka i ordning lite innan både älsklingem kom hem å Sophie kom på besök. Blev en liten fika stund med massa prat å skratt. Ett mysigt besök på närmare 3tim😊
Blev att vi käka sen middag å Theo somnade i soffan på några sekunder. Han va helt slut efter en hel dag med shopping. När älsklingen hade satt sig vid datorn å jag fixa i köket hörde jag en duns. Gick dit å såg då att Theo hade trillat ner från soffan å låg nu på golvet. Han hade inte vaknat utan låg där å sov så sött. Snacka om att han sov djupt 😂
Blev en lugn kväll annars. Gick å la oss vid 22 å somnade inom 2 sek vi också. Dödströtta hela familjen.
 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så gott

Svar: Väldigt uppskattat av sonen👍
Zandra Kjelledal


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0