Kvällsjobb

Vad har vi annars gjort idag?
Hmm... vakna av en inte så fräsch lukt runt 7.15 tiden. Theo hade fyllt blöjan med skit å de stank verkligen😅 Man kom snabbt upp på fötter kan jag ju erkänna haha. Duscha av honom å därefter käkade vi lite frukost innan de va dags att bege sig till dagis. Tog inte ens 2min idag. Så fort vi kom dit å satte på han sin jacka (den va glömd på dagis) så sprang han efter sin fröken å börja gräva i sandlådan. Blev även ett gympass på de med mamma. Innan jag hämtade skrutten igen så hann jag handla å ta in allting.
Älsklingen va hemma vid halv 2 å duktig som han e så tog han tag i gräsmattan å klippte den samt lite buskar.
Hann tyvärr inte mer än så innan jag skulle bege mig till jobbet😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0