Lyxfrukost

Godmorgon bloggen!
 
Denna morgon började med att skicka iväg älsklingen till jobbet medan jag å Theo kunde sova vidare till kl 8. Larmet höll på att glömmas i morse hörde jag från hallen då älsklingen sa till sig själv "juste larmet.." när han låste upp. Tur att han kom på de innan han öppna dörren, hade tjutit väldigt högt annars haha.
 
Lämnade Theo på dagis efter hans frukost å begav mig därefter till affären för att lyxa till min frukost med ny gräddade frallor å apelsin juice. Som pålägg blev de hamburgarekött, ost, tomat å gurka. Suuuper gott !👍
 
Denna dag lär det inte hända så jätte mycket. Ska hämta Theo kl.14 men innan dess blir de en mycket lugn dag. Skönt det på ett sätt men nackdelen e att man blir rätt seg. Skulle ha tränat idag men va inte så sugen på att gå i regnet å har inge busskort samt de kostar så mycket att parkera bilen på stan nu för tiden så de skippar vi.
Imorgon ska jag försöka bege mig till gymmet 💪
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0