Man är då inte 3 år längre..

Precis som jag anade. Theo hade HUR KUL SOM HELST på leklandet å vi hängde inte alls med i hans tempo när han skulle upp å ner från rutschkanorna, klättra i alla desss klätter torn å va allt nu va. Man kände ju att man inte va 3 år längre å inte alls lika smidig å smärt som honom men kul va de! Theo va som en iller haha. Vi vart mer slut än honom kan jag ju lova haha. Timmarna flög förbi å tillslut så va de dags för lunch vilket Theo självklart inte hafe tid med om han fick välja själv. Med mycket om å men så fick han i sig en halv minipizza, 1.5pannkaka å en smakis festis. Sen va de full fart igen😅 
Vid 13.30 tiden kände vi att de va dags att bege sig hemåt då jag gärna ville landa lite hemma innan de va dags att bege sig till jobbet. Min farfar kom förbi en snabbis å plocka lite äpplen från vårt träd som farmor skulle göra äppelmos på👍 Blev en hel del lek med Theos köksgrejer å förberedde min middag innan klockan hade slagit 15.30 då de va dags att åka.
 
BTW, igår fick Theo sin andra syssling på älsklingens sida! En liten tös! Så otroligt sööt ❤
Blir bara mer å mer bebis sjuk när jag ser alla andra med sina små mirakel! 😍
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0