Räksmörgås

Arbets dagen gick väldigt fort trots att 11.5tim låter väldigt länge. Väl hemma efter en bra dag i 🌞-en så fick jag världens kram av Theo. Väldigt mysigt!
Tyvärr hade de skett en olycka på dagis idag. Den senaste 1.5v så har det blivit massa olyckor både hemma å på dagis. Vet inte riktigt va som cirkulerar i Theos huvud eller om det bara e så att han är så pass inne i allt lekande att han helt enkelt glömmer bort att gå på toaletten. Självklart kommer det ske olyckor fler gånger å de vore lite konstigt annars då han bara har gått utan blöja sen i somras. Håller tummarna att han kommer tillbaka till att han meddelar när han behöver gå på toaletten, mer för hans skull😊
 
Gjorde Theo ordning för sängen, nattade honom på max 10min å gjorde mig sedan ordning en kvällssmörgås framför idol. Blev en räksmörgås å en kopp vanilj te *mums*
För tillfället så är det Dessert mästarna på tv, men lär nog krypa till kojs alldeles strax då jag blir tvungen att cykla till jobbet imorgon, då älsklingen måste ha bilen till sin jobbutbildning. Måste lämna Theo strax efter halv 7 då de tar mellan 25-30min å cykla + att de e inte alltid som han springer iväg å leker direkt när man lämnar honom. Det är bra å ha lite extra tid på sig 😊
 
Nä nu blir de att förbereda väskan inför imorgon så man slipper böka med de imorgon 👍
 

Kommentarer
Postat av: Emilie Levinsson

Mums så gott!:)

Svar: Bra avslutning på ett 11.5tim arbets pass :)
Zandra Kjelledal

2016-09-07 @ 22:21:23
URL: http://loveyourbody.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0