Då vs nu

Nu tänkte jag visa hur lillebrors rum såg ut för ca 1-2v sedan och gårdagens omvandling.
Jag är suuuuper nöjd!!! Mitt nya favoritrum!😍
(Önskar idag att jag hade haft samma intresse för inredning å idéer när vi vänta Theo. Han fick ärligt ett betydligt "tråkigare" å mer "vuxet" rum än va hans lillebror nu kommer få.. Lite tråkigt men finns tyvärr inget att göra åt den saken...)
 
Så här såg lillebrors rum ut för 1-2v sedan ca:
 
vs
 
Nu efter omvandlingen:
(Det som saknas:
*Tejpen på golvet symboliserar spjälsängen som ska målas och myspölen som ska hämtas på tisdag
* Babyshower tavlan som står på byrån ska upp på väggen
* En ny blomma ska inhandlas till fönstret
* En matta ska inhandlas)
Den här svarta "pallen" ska jag antingen måla vit eller ta ut från rummet. Har inte bestämt mig än😊
 
Va tycks?!?! 😁😍

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Men alltså åh så fint det blev!

Svar: Tusen tack för dom värmande orden! 😁Kram
Zandra Kjelledal

2017-04-22 @ 17:55:25
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0