Längtan e så stor!!

En bild säger mer än tusen ord!
Dagarna och veckorna minskas ruskigt fort och det är kanske endast 15% som återstår av denna graviditet. Mår fortfarande helt fantastiskt å jobbar på som vanligt. Har endast 20st arbetsdagar kvar innan min graviditetspenning drar igång. Ser fram emot det samtidigt som jag tror att paniken kommer komma ännu mer då (om lillebror fortfarande ligger kvar i magen vill säga), då man verkligen har all tid i världen på att tänka på allt som komma skall & allt som måste göras istället för att tankarna kretsar kring jobbet.
Spänningen å längtan är enorm men...
 
... Är jag ännu inte redo att släppa allting? NEEEEJ de e jag faktiskt inte MEN ingenting slår den enorma längtan som jag (vi) har förstås efter att få träffa vår nya familjemedlem❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0