Paketuthämtning

Efter jobbet (sluta 16 idag) så åkte jag direkt till Ica i Weda för att hämta ut ett paket från apoteket. Jag har nämnligen beställt lite inför lillebrors ankomst, eller ah till honom å mig.
Bl.a 3 paket blöjor stl 1, förlossningsbindor, smärtlindring efter förlossningen (alvedon- behövde inget efter Theo men man vet aldrig), silon salva för röda rumpa, amningsinlägg/kupor, alvedon till Theo då den är slut här hemma + alvedon till lillebror.
Passade på att även hämta ut ett paket från designonline. Det va ett kuddfodral till lillebrors rum som har samma tema som hans hissgardin och fönsterlampa- ugglor! Måste bara införskaffa en kudde också.
Hämtade skrutten på dagis då älsklingen satt fast i köer (kom hem samtidigt). När vi kom hem så fanns det ett paket från wish i brevlådan. Det va "hängande gossedjur" som jag har tänkt ha hängande i maxicosin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0