Testogram

I onsdags blev de jobb till kl.20 ock därefter blev de att åka förbi Ica Maxi för att handla lite samt hämta ut ett paket. Visades vara presentkortet på mio som vi fått av mormor å morfar på 5000kr (eller fått å fått, vi ska sätta in pengar på deras konto istället då de inte kommer ha någon användning för presentkortet). Blir att använda de till soffan som vi ska beställa👍
Väl hemma så nattade jag skrutten å tog de lugnt framför tv'n innan jag å älsklingen kröp till kojs.
 
Igår blev de även jobb till kl.20. Hämtade ut ytterliggare ett paket efteråt. Denna gång va det ett testogram.
En gång i mån så får man hem ett paket med olika test produkter för endast 99kr. En total summa för mellan 150-250kr/paket. Min kollega kör med detta å hon är nöjd! Det roliga e att man aldrig vet vad varje paket innehåller utan de blir en överraskning varje månad. Det som skulle vara mindre roligt e ju om det är produkter som man själv inte tycker e gott eller är förtjust i av någon anledning. 
Blev att jag nattade Theo även denna kväll. Han somna lika snabbt som igår. Helt ovaggat efter en kort saga. Blev inte så sent för oss heller då vi va dödströtta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0