V.37(36+0)

Veckorna går som sagt väldigt fort. Idag e de ytterliggare en ny vecka och vi gick därmed in i v.37 idag! Sjukt egentligen men längtan e enorm efter prinsen i magen!!!!😍
Det är 27 dagar & 9.6% kvar tills prinsen är beräknad!
När tror ni att han e redo att välkomna världen? Innan BF? Efter BF? Eller den 21 maj då BF är? Vore kul å veta va ni tror😁
 
Liten uppdatering från appen å hur jag mår.
Appen:
* Ca 46 cm
* Ca 2.79kg i början av veckan å 2.97kg i slutet av veckan
* Förbereder sig för livet utanför livmodern- bland annat att suga på tummen. Sugreflexen är väldigt viktig sä barnet har möjlighet att sendan börja amma
 
Hur jag mår:
Super bra fortfarande
* Tröttheten känner jag av när jag är viloposition så håller gärna igång hela dagarna
* Nattsömnen har blivit bra igen
* Bra hy och hår
* Jobbar på som vanligt. Har 8 arbetsdagar kvar är det tänkt (7 maj e sista dagen)
* Känner ett betydligt större lugn när det kommer till förberedelserna inför prinsens ankomst (rummet e snart klart, BB väskan e i stort sätt packad, vaggan ordning gjord, skötbordet är på plats å påfyllt)
* Känner mig redo å längtar lite efter förlossningen å smärtan🙈
* Känner lite ledsamhet att det snart är över då jag inte e redo att släppa graviditeten å magen (kommer jag nog aldrig bli haha)
* Längtan efter prinsen är enorm❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0