Vår dag

Dagens händelser:
 
* Vakna av mitt alarm kl. 6.50 då jag å Theo skulle iväg en sväng vid 8.30. Theo sov hela natten i sin säng å jag vakna endast 2ggr innan mitt alarm ringde vilket också va skönt. Dock trött ändå på morgonen men de får jag nog räkna med ett tag till.
 
* Min mamma har umgåtts med oss hela dagen då hon e sjukskriven. Hon hängde med oss på morgonen å direkt efter besöket så åkte vi till plantagen för att kolla på plastkrukor. Åkte därifrån tomhänta.
 
* Begav oss till Ö&B å köpte 2 st hinkar istället som vi (läs jag) ska flytta den satta potatisen i. Får bli senare i veckan då pappa skulle lämna något imorgon vi också kan använda oss utav.
 
* Handlade lite på ica innan vi åkte hem. Som vanligt blev de alltid mer än va de va tänkt. Och självklart när vi kom hem så märkte vi att jag hade fått 2 st avi som självklart skulle hämtas ut på ica... Blir å hämta ut det en annan dag helt enkelt. Imorgon kanske då jag e ledig.
 
* Väl hemma blev de att jag hoppa in i duschen för att tvätta håret medan mamma å Theo hängde upp tvätten som jag satte igång imorse.
 
* Slängde ihop lite carbonarna till mina älskade killar + mamma som skulle äta hos oss innan hon skulle vidare på basketen med Theo å min pappa samt min brorsa.
 
* Åkte iväg å jobba mellan kl.16-23. En lugn kväll precis som vanligt.
Vaknade till detta... Kan de inte bli vår på riktigt nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0