Vår väder 🌞

God eftermiddag från en solig altan på jobbet. Har varit otroligt skönt hela dagen idag och hela eftermiddagen/kvällen ser ut att bli minst lika skön. Nu är våren verkligen här🌞
Både igår å idag har vi kunnat sitta ute hela dagarna i enbart linne och uppdragna byxor! Njutit av vädret, en varsin kopp kaffe/te och något gott till. Idag blev det en is🍦.  En mycket lugn och välförtjänt arbetsdag nu när de fredag å allt.
Både idag (å igår) e de jobb mellan kl.7.30-19.
Igår efter jobbet blev det att jag nattade Theo med en godnatt saga och tog de lugnt resten av kvällen. Kollade på lyxfällan å därefter unga mammor innan jag & älsklingen kröp till kojs. Småpratade lite innan vi pussade varann godnatt å jag gosade in mig i hans famn❤
Idag lär kvällen nog se likadan ut. Natta Theo (om han nu inte sover), slänga mig i soffan med lite snacks å kolla på let's dance, mysa å umgås lite med älsklingen innan de e dags för sängen. En helg med jobb väntar för mig.
Morgonens mage 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0