Dagen i punkter

🌾 Upp 7.30 som vanligt. Gjorde mig i ordning innan jag vĂ€ckte grabbarna. Gjorde i ordning dom Ă„ kĂ€kade frukost.
 
🌾 Mer eller mindre sprang till förskolan. Eller ah Theo sprang dĂ„ han inte orka cykla.
 
🌾 Tog dĂ€refter en promenad ner till stan för att utrĂ€tta lite Ă€renden. Bl.a. smĂ„ handla lite & kolla pĂ„ present
 
🌾 Tog bussen hem igen. Mötte upp mamma utanför hennes jobbarkompis dĂ„ vi skulle trĂ€ffa henne Ă„ hennes 9 mĂ„n son. Mycket prat Ă„ mya med smĂ„ killarna.
 
🌾 Hemma strax efter 13 för lunch tillagning. Lagom nĂ€r jag skulle gĂ„ för att hĂ€mta Theo kom Ă€lsklingen hem. DĂ„ han jobba över igĂ„r fick han sluta tidigare idag. Vi tog alla en promenad för att hĂ€mta hem stora skrutten.
 
🌾 Em/kvĂ€llen har mest bestĂ„tt av lek, bus, gnĂ€ll Ă„ skrik. En blandad kvĂ€ll helt enkelt. Började pĂ„ topp men sluta pĂ„ botten. En trött Ă„ envis kille (Theo) som inte fick som han ville ledde till skrik.
 
🌾 30min senare sĂ„ ligger vi alla i vĂ„r sĂ€ng. Jag har precis nattat Casper, Theo ligger pĂ„ sin pappas arm. Kan meddela att alla mina grabbar sover sĂ„ sött just nu😍 Ska försöka sova jag ocksĂ„ Ă„ hoppas pĂ„ en bĂ€ttre avslutning imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0