Dagen i sin helhet..

... har varit bra och lugn. Jag fick sovmorgon även denna dag vilket va skönt. Älsklingens kusin Jocke och hans son Kaj kom på besök i ett par timmar. Då de bor i Umeå så blir de sällan att vi ses. Mycket trevligt va de☺ Pappa va även här å hämtade ljudsystemet och vitrinskåpet samt lämnade lite sten till mig som jag ska ha till rabatten på baksidan.
Har även både hämtat ut paket å skickat iväg paket idag. Tagit hand om tvätten från igår samt kollat runt lite på hus i Nyköping. Vi e lite sugna på en flytt dit MEN då ska de vara en villa som uppfyller våra krav. Så de e bara å kolla vidare.
 
Nu ikväll har jag kollat på filmen "Rock of ages" tillsammans med Theo. Eller ah han har suttit bredvid å kollat på Rorri- racerbilen via min dator. Med en skål chips å några enstaka godisbitar. Vid 21 tiden kom Theo själv å sa att han ville krypa ner å sova, utan välling denna gång. Duktiga killen😍
 
Imorgon kommer de upp ett recept på dagens middag- lax med babyspenat sås.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0