Dop och....

... ÖVERRASKNINGS VIGSEL!!🙈
I lördags va en av de lyckligaste (men nervösaste) dagarna i mitt liv- jag sa JA till mitt livs kärlek inför nära å kära i samband med Caspers dop!💍
Vi kom dit som Mikael Broqvist och Zandra Kjelledal men gick därifrån som herr å fru Broqvist🤵👰
Kan säga att det verkigen blev som en överraskning för alla!
Bjöds på mycket rörande tårar å mycket värme samt kärlek i kyrkan ❤
 
Tusen tack till alla som var med å förgyllade vår & Caspers dag med både kärlek å fina presenter! Älskar er alla!❤
 
Låter dessa bilder tala för sig själv❤
Har fortfarande inte smält att jag nu har allt jag någonsin har drömt om- världens finaste MAN och världens 2 finaste söner samt en oändlig kärlek från både nära å kära samt familjen!!! Vad mer kan man önska sig?!❤
 
(Bliderna ligger lite blandat)

Kommentarer
Postat av: PhotoJelly

Så fina ni är :D Och grattis!

Svar: Tusen tack! :D
Zandra Kjelledal

2017-08-10 @ 01:58:52
URL: http://photojelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0