Fredag

Idag har det varit en väldigt lugn fredag. Theo väckte älsklingen vid 8 tiden och ville ha frukost. Snäll som mn man är så gick han upp å lät mig sova vidare. Knappt 3 timmar senare så väcktes jag av att min mobil ringde.
Solen va framme hela dagen och klarblå himmel. Hur varmt å skönt som helst. Synd bara att man inte hade planerat in något idag, som t.ex stranden då vädret va som de va.
Istället å umgicks hela familjen hemma. Theo cyklade, spelade spel, lekte med sina leksaker, hopade studsmatta och myste med sin lillebror. Casper lekte i sitt babygym, tränade att ligga på mage och träna sin nacke (jätte stark har han blivit), käkade, sov ute i vagnen och myste massor med både mig å sin storebror. Mannen min fixade det sista med vårt nya vitriskåp och satte upp det i hans spelrum, tog hand om alla räkningar och satte in dom i pärmarna, spacklade igen 8 hål från våra högtalare i vardagsrummet (imorgon ska han måla över spacklet). Jag har bäddat rent i Theos säng och tvättat hans sängkläder, dammsugit huset och plockat undan, lagt ut vårat gamla vardagsrumsbord på köp å sälj sida (lika så mina gamla naprapat böcker), myst massor med våra söner, va ute me Theo när han cyklade och kollat runt lite på sociala medier😊
Det har som sagt varit en lugn dag. Inga direkta måsten. Trots de så har dagen gått väldigt fort.
För tillfället så sitter jag här med bloggen, kollar på CSI, Kiss- Kiss, Bye-Bye och funderar på att snart krypa till kojs. Theo och Casper sover så sött medan mannen min gibbar lite tillsammans med sina polare.
 
Hur har eran fredag varit? Har ni speciella planer för helgen eller blir de lugnt?
Dela gärna med er 😗
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0