Gårdagen

Gårdagen va suuuuper trevlig som bjöds på extremt mycket skratt å prat ! En kväll vi kan leva på länge skulle jag säga!
 
Älsklingen hämtade upp Hampus, Alex å Rickard i Gnesta när han ändå lämnade sin farmor. De åkte förbi ica å köpte mer kött, då jag bara hade tagit fram till 4 vuxa å inte 5, samt chips/cola till kvällen. Väl hemma så blev de husvisning då Alex å Rickard inte hade varit hos oss tidigare. Grabbarna tände grillen medan de drack ngn öl å jag fixade tillbehören.
Casper satt i Hampus knä väldigt länge å både skratta å såg fundersam ut. Det är nämnligen så att Hampus ska bli Caspers gudfar på lördag (han e även Theos). Han har lovat att umgås mer med oss denna gången så Casper vet vem han e, då Theo knappt gör de (man kan räkna på händerna antalet gånger som han har träffat sin gudfar)! 
Vi satt ute på framsidan från kl.19-23.40 då jag skjutsade ner grabbarna till tåget. De skulle nämnligen hinna med sista tåget till Gnesta.
Hela kvällen så va de prat, skratt, glädje tårar å massa olika öl spel (jag drack cola å citron vatten, kul va?😉).
Detta får vi snart göra om!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0