Imorgon smäller de

Imorgon e Caspers stora dag äntligen här. Han ska nämnligen döpas❤
De e mycket som cirkulerar i mitt huvud just nu. Tankar som; hinner vi klart med alla förberedelser? Kommer vi få med oss allt till krykan? Kommer vi glömma något? Fikat, kommer sånt förstöras på vägen till kyrkan? Kommer fikat räcka eller har vi bakat för lite? Hur kommer Casper reagera- skrika genom halva dopet precis som sin storebror eller kommer allt gå jätte bra? Hur kommer Theo sköta sig? Kommer de som ska sjunga komma i tid eller fastna i köer på vägen hit eller i värsta fall bli sjuka? Kommer jag vara så klantig att jag snava till när vi går in med Casper? 
 
I slutändan så lär allt bli väldigt lyckat ändå å trots att man går runt orolig, e hur nervös som helst, stressar upp sig så blir de alltid mer lyckat än man har förväntat sig. Så egentligen behöver man inte stressa upp sig mer än nödvändigt även om de e lättare sagt än gjort !
Ska bli skönt när allt e klart så man kan andas ut haha.
 
Det som bl.a ska göras inför imorgon:
🌸 Duscha & tvätta håret
🌸 Måla tå-& fingernaglarna
🌸 Skriva en lista på vad som ska tas med så vi inte glömmer något & sätta på ytterdörren
🌸 Packa ner de som jag kan packa ner redan idag t.ex bordsdukarna, ljusen, servetterna, kaffe, te & saft
🌸 Bestämma vad jag ska ha på mig *suck*
🌸 Stryka älsklingens skjorta
🌸 Sätta fast ett kort på Casper på "gästboken"
 
Undra när man kommer i säng ikväll/inatt...
Dagens lunch. Väldigt snabbt tillagat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0