Sammanfattning

lördags blev vi herr å fru Broqvist💍Tänker inte vara så detaljerad i detta inlägg om hur bröllopsdagen va. Det får bli i ett eget inlägg om det önskas😊
Va otroligt skönt att ha de "avklarat" så man kunde andas normalt igen. Har ALDRIG varit så nervös tidigare men må nog säga att jag va betydligt lugnare än min kära MAN haha.
Blev fika å massa prat/skratt efteråt i samlingssalen. Med mycket hjälp med avdukningen, disken å inpackningen i bilen så begav vi oss hemåt där älsklingens syster (min svägerska!) med familj, Anna & Linus med familj & Hampus väntade med skumpa å ännu mer firande. Mickis kom även hit efter en stund🍾 Lite trist att jag ammar då de hade varit trevligt med ett glas rött för att fira våran bröllopsdag men de får bli senare när Casper har fått sitt. Alla barnen lekte för fullt å vi vuxna firade å umgicks.
Vi + svägerskans familj begav oss ner till Caesar's fär att möta upp våra föräldrar. För att fira vår bröllopsdag lite iaf (fikat i samlingssalen va endast dop fika hade vi sagt) så skulle vi nämnligen bjuda våra familjer på restaurang middag. Hela kvällen va mycket trevlig som bjöds på både skratt, (glädje) gråt, tal å mysigt umgänge. Vi va en enda stor familj❤ Måste säga att jag blev extra rörd av svägerskans tal🙈
Kom inte ner i varv förrän närmare 1 tiden. Jag somnade i omgångar i soffan å la mig däromkring 1 medan älsklingen börja städa å plocka undan haha.
 
söndags blev de en lugn dag hemma för hela familjen tanke på gårdagens händelser + att de spö regna bokstavligt hela dagen. Mysdag för hela familjen helt enkelt. Svårt å förstå gårdagens magiska händelser😍
 
måndags blev de sovmorgon till kl.11 för mig å Casper. Otroligt skönt!!! Jag, Theo å Casper träffade Evelina å Milliam hela dagen. Theo cyklade hela vägen till dagiset, lekparken, till affären å halvvägs uppför backen hos oss. Otroligt duktig har han blivit de senaste 2v bara👍
 
I tisdags tillbringade vi hela dagen hos våra fina vänner Anna å Linus i Nyköping. Solen lös, fåglarna kvittade, sönerna lekte för fullt. En underbar tisdag helt enkelt😊
Vi tillbringade någon timme hemma hos dom innan vi alla åkte till Skärgårdsvåfflan. Där satte vi oss å käkade våfflor i en skärgård. Våfflorna bestod inte av sylt å grädde utan med skagenröra, tomater å lite annat- grymt gott!!!! En mysig middag i skärgården!
Åkte vidare å gick på en stor bakluckeloppis. Har aldrig gjort de tidigare men de va faktiskt väldigt mysigt å trevligt. Väldigt stort! Vi hitta ett räkne spel och en bil till Theo som han verkligen ville ha😉
Fikade lite hos Linus moster (?) Innan vi åkte tillbaka till familjen Karlsson för lite kvälls snacks - tapas. Spelade även Mobopol. Super gott å trevligt ! Åkte inte därifrån förrän 23 tiden Blev sängen direkt för hela familjen.
 
Igår va älsklingen iväg å tatuerade sig hela dagen. Han fortsatte på sin överarm. Sjukt snyggt👍
Jag fick besök av mina föräldrar då de skulle hjälpa mig med att skruva ihop det nya vardagsrumsbordet, stolarna och vitrinskåpet. Dock tog bordet längre tid än förväntat och endast skivan vägde 60kg🙈 så vitrinskåpet fick älsklingen skruva ihop själv under kvällen. Vi möblerade även om i vardagsrummet så de kändes mycket större efteråt. Blev förövrigt en lugn onsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0