Tom Tits

Igår va det planeringsdag på Theos förskola så han blev tvungen att vara hemma. Det gjorde självklart ingenting då de resulterade mer tid med honom! Vi tillbringade hela dagen (10.30-15.30) på Tom Tits😃 Rätt skönt att man bekosta på ett årskort för mig å ett för Theo då vi redan efter 2 respektive 3 ggr hade tjänat in dom pengarna (vilket vi gjorde på gårdagens besök). Vi hade besök av min mamma fram till kl.13.45 då hon skulle iväg å jobba. Blev både lunch och glass ätande under besökets gång. Halv 4 begav vi oss till bussen och en nöjd kille gick bredvid mig hela vägen. Vi gick förbi affären & stannade en stund i lekparken innan vi gick hem. Då älsklingen jobbade över så behövde jag inte stressa med maten. Tur de kanske jag ska säga då jag misslyckades med stuvningen 2 ggr innan de blev tredje gången gilt. Så middagen bestod tillslut av stuvade makaroner å falukorv!
Efter en fartfylld dag på både Tom Tits å i lekparken så va Theo rätt så övertrött. Det märktes på hans humör.. Skrik, gråt, snubblade så han gjorde illa foten (=ännu mer gråt), ännu mer skrik. Med mycket om å men så somnade han på 2 sek. Att de ska vara så svårt å bara ge med sig när man e så trött. Sova e ju bland de bästa som finns 😉
Nattade Casper vid 21 tiden å strax därefter kröp jag å älsklingen också mer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0