Torsdag

Idag blev de att Theo fick vara hemma.. lite av misstag faktiskt. Jag råkade nämligen somna om efter att jag stängt av båda mina alarm å vakna inte förrän kl 9. Theo sov fortfarande så de va ingen idé att stressa upp då. Mysigt att ha en heldag med grabbarna.
Casper va mycket gladare idag och va betydligt lättare att ha å göra med. Han låg helt själv längre stunder både i vagnen, vaggan och i gymmet både på mage å rygg. Theo va där å busade i mellan åt. Kärleken mellan bröderna strömmar över här hemma om dagarna. Så underbart å se😍
 
Hann rensa lite mellan plattorna på uppfarten (får fortsätta imorgon om det är bra väder) med hjälp av Theo medan Casper sov. Grabbarnas gudmor kom även på besök en stund. Lika uppskattat av både mig å busungarna☺ Theo blir alltid lika ledsen varje gång Mickis (eller vem de nu än e som e på besök) måste hem. Går dock snabbt över när man får honom å tänka på annat.
Hela kvällen vart lika lugn. Käkade våfflor till middag, såelade lite sällskapsspel med Theo, låg på golvet å busade med Casper, jag å älsklingen kolla runt på husbyggen (återkommer i senare inlägg) och kolla lite på tv innan de va dags för sängen.
 
Hoppas ni har haft en bra torsdag😃
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0