Bild bomb på vad som hänt senaste tiden

Vi har bland annat gjort detta:
🎅 Varit på Kolmårdens jul tillsammans med Theo å Caspers kusin med familj. Karusellerna va igång så det åkte en hel del, åt vildkebab, kolla på tomte showen, drack varm oboy/kaffe å hade de allmänt mysigt. Vart väldigt kallt efter någon timme.
 
🎅 Lucia firande på Theos förskola. I år va även älsklingen med på firandet. Som vanligt va alla barnen jätte söta å duktiga.
 
🎅 Haft besiktningsmannen på besök å gjort en besiktning inför visningarna i januari. Såg jätte bra ut vilket va en lättnad (har trots allt bara bott i kedjehuset i 1.5 år drygt) 
 
🎅 Massa mys med våra grabbar både inne å ute i snön. Casper gjorde en faceplant i snön. Såg lite roligt ut samtidigt som han inte gjorde en min när han fick massa snö i ansiktet😍
 
🎅 Både Theo å Casper har varit sjuka. Tyvärr e de såna tider. Självklart går bacillerna runt när alla 4 ligger i våran säng🤣
 
🎅 Gjort massa hemmagjord mat till Casper så de bara e att ta fram en burk ur frysen. 
 
🎅 Theo har byggt pepparkakshus med sin pappa medan jag myste för fullt med Casper å slog in julklappar (inte grabbarnas för då hade e jag inte fått sitta själv) 😉
 
🎅 Blivit ytterst lite träning, desto mer julklapps inköp🙈
 
🎅 Haft besök av finaste Mickis och mina föräldrar❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0