Vart ska jag börja?!

Godkväll måndag å ytterligare en dålig uppdatering.. Har snart gott 2v sen senaste inlägget.. Trots de så har ni varit trogna läsare. Det uppskattas å värmer inombords att så många går in å läser mina, inte alltid så roliga, inlägg. All kärlek till er❤️
 
Vart ska jag börja?! De har hänt så otroligt mycket på dessa veckor som har gjort att orken, tiden å lusten inte har funnits till att blogga. Både Theo å Casper har varit sjuka 2 ggr under dessa veckor (inne på andra kuren nu för Theos del- öroninflammation igen troligtvis). Vi har blivit villa ägare i Nykvarn. Mäklare har varit här för planering. Fotografen har varit här och fotat inför våra kommande visningar början av nästa år. Varit å sett på när älsklingen å Jeppe har kört enduro/cross. Varit barnfria. Casper har fått sin andra tand. Kollat runt på nätet, efter ny förskola till Theo (å Casper så småningom) som kommer ligga närmare vårt nya boende. Julklappsshoppande har jag även fått in under dessa dagarna. 
 
Ja som ni läser så har vi haft väldigt mycket annat i våra tankar å planer på sista tiden. Har sagt de tidigare men säger de igen - ska försöka bli en förbättring på uppdateringen👍
 
Här nedan kommer lite blandade bilder från dessa veckor. Fler bilder kommer upp under morgondagen😊
Försök till julkort till en kalender. Ett av dom bättre korten på våra tomtenissar❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0