Saker att se fram emot denna månad

* Barnmorskebesök- Är det återigen dags för, nu på måndag. Nya värden ska tas, mätning av livmodern/magen och vägning ska ske samt lyssna på lillebrors hjärtslag igen. Det lär nog även bli lite allmän information också, som de brukar vara. Går även då in i v.26(25+0)!!!!!
 
Träning- Från å med nästa vecka så ska jag försöka (!) träna varje dag som jag e ledig från jobbet eller jobbar kväll (kl.16-23). Vill å behöver verkligen komma igång å bli lika duktig som när jag väntade Theo. Tränade t.o.m. dagen innan BF då... Tagga nu💪
 
* Olles 4 års kalas - Tyvärr jobbar jag nästa helg då det är dags att fira vår fina vän Olle som blir ett år äldre. Som tur e så har Theo och älsklingen all tid i världen att åka till Nyköping🎂
 
2 siffrigt- Nästa helg är vi även nere på två siffrigt när det gäller dagar kvar tills beräknat förlossningsdatum, dvs 99 dagar!!!!
 
Knatteskutts idrott- Theos "träning" drar igång även den nästa helg och håller på i 10 (?) söndagar i rad. Han tyckte det va så himla kul i höstas och förhoppningsvis så uppskattar han även det denna gång. Intressant å se hur mycket det har hänt i utvecklingen sen dess⚽
 
* Theos kalas- Helgen efter Olles kalas e de väl tänkt att vi ska fira skrutten med släkt å alla hans vänner. Dags å skicka ut lite inbjudningskort kanske haha. Även bestämma vad vi ska bjuda på🎁🎉
 
Theo 3 år- Vår älskade skrutt blir 3 år den 24 feb!!!! Sjuuuukt va tiden springer förbi. Som jag nämnt förut, men säger de igen : känns inte som om att de va länge sen som just han låg i min mage. Älskade skrutt blir så stor❤
 
Självklart så lär det komma upp massa andra roliga saker också men detta e de vi har planerat in än så länge. Månaden e så kort så dessa veckor lär gå ruskigt fort och när denna månad e slut så har jag redan gått in i v.29 i graviditeten.
Har ni något spännande som händer denna månad? Dela gärna med er😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0