Sammanfattning från denna vecka så här långt

Dålig uppdatering pga extrem trötthet från hela familjens sida samt att annat har kommit före i prioriteringen.
Lite snabbt om vad som hänt denna vecka så här långt:
 
Måndag:
Gick in i v.27 och magen börjar växa på riktigt nu enligt oss här hemma (trots de så säger alla jag möter att jag e fortsatt liten). Jätte mysigt att ha en sprallig kille inom mig. Känns som en trygghet att känna alla dessa underbara rörelser😍
Jag passade på att träna en stund på fm när jag lämnat Theo på dagis innan jag sen skulle rycka in å jobba 3tim. Kändes väldigt skönt att vara tillbaka på gymmet. Blev ett benpass så gott de gick pga magen som tog emot i vissa övningar. Hann hem en snabbis, slängde i mig lunchen, tog emot vår städhjälp innan jobbet kallade. Kvällen vart lugn som vanligt framför tv'n.
Samma vecka när Theo låg i magen (lite skillnad)😍
Bäst för denna mamma att röra lite på sig tanke på att sonen i magen lever rullan där inne👍💪
 
Tisdag:
Lämnade Theo på dagis vid 9 tiden efter att vi hadr bakat en chokladkaka till hans kalas på lördag. Jag å mamma drog iväg till Ikea för att köpa Theos presenter. Som vanligt kommer man därifrån med mer än vad som är tänkt. Konstigt att de alltid e så😂😩
Fick med oss detta hem:
* Skrivbord (alternativ 2, som jag skrev om i tidigare inlägg)
* Den blå stolen
* Skrivbordslampa
* En korg som jag tänkt ha filtar i, ståendes i vardagsrummet (skulle ha köpte en till lillebror också men kom på de när vi va på vägen hem)
* Vita serveringsskålar, 5 kr st (blev 12 st)
* Ram till älsklingens tavla som han skulle få då de va alla ❤-s dag.
* 2 st förvarings lådor med lock till Theo
* Färgglada plastmuggar 6 st
* Ett litet ❤ till Theo
 
Blev även att vi tog oss en sväng till Toy "r" us för att hitta någon roligare present till skrutten. Blev ett zoopussel å Bamse yatzy samt lite till skruttens kalas på lördag. Lite roligare än bara ett skrivbord kanske. Åkte å handlade lite mat samt hämtade ut 2 st paket (en tröja till mig och 2 nya grejer till lillebrors rum- återkommer i ett senare inlägg om de). Därefter blev de å hämta skrutten från dagis. Bakningen fortsatte. Blev chokladbollar denna gången.
När älsklingen kom hem så blev de att han busa massor med Theo innan vi gjorde i ordning oss lite smått då vi skulle ut å käka med "Bubbis" och Evelina medan Theo följde med sin mormor å morfar på basket. Middagen blev min alla ❤-s dag present från älsklingen (tror de va mer "Bubbis" idé då älsklingen först fråga mig om jag ville ha något då det va den här "fjoll" dagen- han e inte den mest romantiska haha). De räckte för lilla mig även de ibland kan vara kul att han överraskar, å han blev väldigt glad för sin tavla som vi ska sätta upp i vårt rum😊 Kom inte hem förrän 21 tiden efter en mycket trevlig kväll som bestod av mycket skratt och skoj. Skrutten sov så skönt när vi kom hem. Blev nästan att vi kröp till kojs direkt vi också. Somnade som två knubbade sälar haha.
Älskar att hjälpa till i köket❤
 Älsklingens tavla❤
 
Onsdag:
Drog iväg å träna med mamma på fm innan jag hämta skrutten kl.14. Hann även med att baka en till chokladkaka innan vi skulle träffa Evelina å Milliam. Vi tog en promenad och därefter så stannade vi i en lekpark nära Brunnsäng. Då de va en evighet sen våra killar hade sätts så tog de ett litet tag innan Theo ville släppa taget om mig (väldigt blyg). Därefter lekte de för fullt. Åkte både rustchkana, gungade, gick på stockar (inte nudda mark) & klättrade samt sparkade boll. De hade väldigt kul☺ När de sedan skulle ta bussen hem blev Theo ledsen å börja gråta då han ville visa Milliam sitt rum. Plutten då! Tur att de kommer på skruttens kalas på lördag.
Blev en lugn kväll därefter ☺
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0