Theo 3 Ă„r🎂🎁

TĂ€nk att 3 hela Ă„r har gĂ„tt sen du kom till oss. Tre Ă„r av skratt, grĂ„t, lycka Ă„ MASSA KÄRLEK har du givit oss alla!
Tyckte det inte va lÀnge sen du lÄg i magen Ä levde rullan, men nu har lillebror tagit din plats dÀr Ä du förgyllar vÄr vardag hÀr hemma istÀllet.
Redan i v.4 av graviditeten va du helt införstĂ„dd att det lĂ„g en bebis i mammas mage, en lillebror. Vi vet att du kommer bli den bĂ€sta storebrorn nĂ„gonsin❀

Jag (lĂ€s vi) Ă€r sĂ„ lyckligt lottade att just du Ă€r vĂ„r son. Sitter ofta Ă„ tĂ€nker tillbaka pĂ„ hur livet sĂ„g ut innan vi plussade. Jag pluggade, hade ingen som helst inkomst, vi bodde i 2:an, jag levde pĂ„ Ă€lsklingen Ă„ vi hade all tid till varann samt att vi tillbringade de flesta fredagarna och/eller lördagarna ute pĂ„ nĂ„gon krog tillsammans med Ă€lsklingens vĂ€nner. Sen du kom till vĂ€rlden sĂ„ har det förflutna nĂ€stan försvunnit Ă„ jag skulle aldrig vilja byta ut det vi har idag (mer tid för varann e vĂ€l en önskan som man saknar). Jag va lycklig redan innan du kom dĂ„ Ă€lsklingen va mitt allt, men sen den dagen vi plussa sĂ„ va vi helt plötsligt 3 i vĂ„r lilla familj Ă„ allt fick en annan betydelse. Vi blev Ă€nnu lyckligare och vĂ„rt band mellan oss blev mycket starkare. Vi vĂ€xte som par men ocksĂ„ individuellt❀

Tack Ă€nnu en gĂ„ng att just DU Ă€r vĂ„r son Ă„ STORT grattis pĂ„ din 3-Ă„rs dag Ă€lskade skrutt!!!🎁Mamma Ă„ pappa Ă€lskar dig med hela vĂ„ra hjĂ€rtan & vi Ă€r föralltid vid din sida ❀

Kan fortfarande inte förstĂ„ att Theo har varit sĂ„ liten som pĂ„ bilden högst upp till vĂ€nster. DĂ€r va han endast nĂ„gra timmar gammal❀ Nu ska han snart bli storebror❀
 
SÄ hÀr sÄg vÄran morgon ut. Mys i soffan framför "Landet för lÀnge sedan" & morgonrockarna pÄ.
 
DÀrefter kom hans mormor pÄ besök innan hon skulle börja jobba kl.12. Hela fm bestod av massa bus Ä skratt. Vi pusslade alla hans pussel, spelade alla hans spel, lekte med hans bilar Ä ritade lite. Jag hann Àven hoppa in i duschen Ä tvÀtta hÄret innan vi skulle skjutsa ner henne till jobbet.
 
Jag Ă„ skrutten drog till affĂ€ren för att handla typ 10 saker max, totalsumman vart tillslut 860 kr ca... Kan sĂ€llan gĂ„ in i en affĂ€r Ă„ komma ut med endast de som stĂ„r pĂ„ lappen. Att jag fortfarande inte har lĂ€rt mig haha😂 Hittade Ă€ven en bok (Klassiska djursagor) till Theo samt en "bok" med 5 st pussel i (Emil i Lönneberga), pĂ„ bokrean som han vĂ€ldigt gĂ€rna ville ha. Blev Ă€ven att jag köpte 20st tulpaner (orange/gula + rosa) som jag mixade ihop i en vas hemma.
KÀkade lunch Ä dÀrefter jordgubbar med mjölk.
 
 
DĂ„ det Ă€r Theos dag idag fick han helt fria hĂ€nder pĂ„ middagsförslag Ă„ de blev som jag trott- 🍕.
NĂ€r Ă€lsklingen kom hem fick skrutten 3 st paket som vi lagt undan. Han blev överlycklig. Han fick ett zoo pussel, Bamse yatzy & stapelklosse spel. Det skulle pusslas direkt haha😊 FramĂ„t 17 tiden Ă„kte jag Ă„ hĂ€mtade pizzorna. Min pappa Ă„ lillebror skulle Ă€ven komma förbi Ă„ kĂ€ka, sĂ€tta upp gardinstĂ„ngen i lillebrors rum samt hissgardinen.
Hela kvÀllen bestod sedan av mys för hela familjen. Vi spelade yatzy, pusslade Ä kollade lite pÄ FÄngarna pÄ fortet innan skrutten ville krypa ner i vÄr sÀng Ä lÀsa lite godnatt saga innan lÀggdags.
Yatzyspelet e frÄn 5+ men de gick helt okej ÀndÄ.
Hissgardinen pĂ„ plats men mĂ„ste strykas lite till + sĂ€ttas lite rakare👍
KvalitĂ©ts tid med skrutten😍
KvÀllen fortsattes med FÄngarna pÄ fortet tittande Ä filmen Troja innan vi nu ska krypa ner dÄ vi bÄda kÀnner oss lite smÄtt förkylda.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0