Va tycker ni?

Har nämnt tidigare att vi ska åka till Ikea för att införskaffa oss ett skrivbord + en stol till Theo då han fyller år den 24:e feb. Jag kolladr runt lite igår under tiden jag jobba å jag står mellan 2 kombinationer av skrivbords val. Stol glömde jag kolla på med de lär bli en sån på bilden nedan som han provat förut.
 
De påminner om varann väldigt mycket men kombination 1 består av två delar medan kombination 2 e en å samma + att måtten e lite annorlunda.
Är nog inne lite mer på kombination 2 efter att ha pratat med älsklingen men vi får se lite mer när vi står på ikea å ser dom båda.
Vad tycker ni?😊
 
Kombination 1
 +
Med 4 enskilda lådor
 
Kombination 2
 En låda + ett skåp som innehåller 3 hyllor
 
 
Denna stol har vi tittat på tidigare & matchar hans rum som har den blå färgen på ena väggen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har "kombination 2" hemma, väldigt smidig eftersom den är rätt så kort och liten men har ändå tillräckligt stor arbetsyta!

Svar: Okej :) får mäta å se lite hur pass stor yta vi har i theos rum samt hur vi ska möblera :)
Zandra Kjelledal

2017-02-12 @ 15:43:30
URL: http://imarginalerna.webblogg.se
Postat av: Mickis

Tycker alternativ två :)

Svar: :).<3
Zandra Kjelledal

2017-02-12 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0