Veckans händelser

Allt beror helt på hur skrutten mår då han är rätt förkyld men jätte pigg å har hur mycket energi som helst. Tyvärr så.är det ju "vabruari" just nu å vädret växlas fram å tillbaka hela tiden från kallt till varmt så de e inte så konstigt att sjukdomarna förekommer.
Vi får helt enkelt se imorgon hur natten har varit å vad min mamma anser, om skrutten borde vara hemma eller inte. Om inte så kommer veckan se ut så här:
 
Måndag
Går av nattskiftet kl.8 å därefter hem å sova till kl.13-14 senast. En lugn em med att tvätta lite å käka förstås. Kl.16 ska jag vara tillbaka på jobbet för kvälls jobb. Slutar kl.23. Då hem å krypa ner bredvid en sovandes sambo.
Går även in i v.28 (27+0)😍
 
Tisdag
Förhoppningsvis lite sovmorgon å massa mys med skrutten innan han ska till dagis. Tvättmaskinen får även gå 1-2 ggr även denna dag då vi har samlat på oss massor med tvätt. Lunch å små plock hemma innan personalmöte 2 tim innan jobb kl.16-23. Förhoppningsvis så hinner man hem innan älsklingen har somnat så man får lite kärlek innan man ska sova.
 
Onsdag
Jobba extra mellan kl.8-14 (kanske t.o.m. börjar 6.30). Därefter hem å mysa med skrutten då det har varit extremt mycket jobb på sistonde å framöver.. Ta hand om den rena tvätten. Laga middag å sen bege mig till tandläkaren när älsklingen kommit hem. *Ogillar tandläkaren starkt, speciellt nu när jag vet att mitt tandkött e rätt svullet å inflammerat pga graviditeten*
Mysa å umgås med mina killar ännu mer på kvällen😍
 
Torsdag
Jobb mellan kl.7.30-19. Därefter hinns de inte så.mycket mer men kommer som.vanligt ta vara på att mysa med mina killar innan Theo ska sova. Natta honom å sen kanske kolla på vår serie "Six" med älsklingen innan läggdags.
 
Fredag
LEDIG!!!!! (Välbehövt) Lämna Theo på dagis mellan 10-14 å ta med frukt så han kan bjuda sina kompisar då han fyller 3 år!!! 🎁 Hem å fira skrutten med älsklingen. Han får välja mat å få lite paket som han inte fick i lördags på sitt kalas. Blir även massa mys hela familjen innan skrutten ska sova. Lär bli en lugn tv kväll för oss vuxna som vanligt. Framför Fångarna på Fortet kanske.
 
Lördag
Inga direkta planer just nu förutom jobb för min del kl.16-23 då de e min jobbarhelg.
 
Söndag
Jobb mellan 7.30-19. Annars en lugn dag kan jag tänka mig.
Bjuder på en bild från feb förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0