Dagens status

* Upp kl.7 för jobb mellan kl.8-15. Ett extra pass som jag tackade ja till i onsdags. "Ångrade" lite att jag hade tackat ja tanke på att de hade varit skönt med en hel helg ledigt då nästa helg e min ordinarie jobbar helg.
Men de gick bra ändå damt att dagen gick rätt fort!
 
* Älsklingen å skrutten hade åkt ut till järna tidigare än beräknat för att Theo tjatade om att få åka pulka i backen. Dock när de kom till mormor å morfar så vägrade han gå ut å ville leka med alla leksaker istället haha.
 
* Middag hos min farmor å farfar i Järna. Det bjöds på kalkon, potatis, sås å gelé samt grönsaker till varmrätt. Till efterrätt vart det fruktsallad, glass å grädde samt kaffe å lite småkakor. Åkte därifrån proppmätta kan jag ju säga! Theo lekte för fullt både med morbror, pappa å morfar. Mycket glad kille☺
 
* Vi har fortfarande massor av snö här hemma. Jätte halt på vägarna trots att de har plogat. Väldigt obehagligt att köra men så länge man håller hadtigheten å avståndet till bilen framför så känns de okej.
 
* Sista dagen i v.21. Imorgon går vi in i ytterliggare en vecka. Sjukt va dessa veckor går fort! Kan inte tiden stanna upp lite, eller iaf sakta ner.
 
* Ska iväg till gymmet imorgon innan jobbet. De e dags att komma tillbaka till träningen igen! Det lär va lättare sagt än gjort men jag känner att jag MÅSTE för att minska på tröttheten lite å få e träning ett bra hjälpmedel!👍 HEJA HEJA!☆
 
* Theo ska tillbaka till dagis imorgon efter att ha varit ledig i nästan 3v. Får se hur de går men lär nog inte vara några bekymmer då han älskar allt å alla där.
 
* För övrigt så lär de bli en fortsatt lugn kväll här hemma. Inköpslista ska skrivas, göra i ordning matlådorna, plocka undan i vardagsrummet efter skrutten, spela lite ps4 om orken finns å kanske mysa lite med älsklingen innan läggdags- beror helt på va klockan blir å hur "pigga" vi e haha.
 
Hoppas ni har haft en underbar helg😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0