Fredag den 13:e, otursdagen?

Idag är det fredagen den 13:e. Otursdagen som många kallar den. För min egen del så stämmer det nog mesta dels inte som jag kan minnas den. Min otur (mesta dels klantighet) brukar komma titt som tätt ändå så brukar inte tänka så mycket på vad det är för dag å datum haha.
E de en oturs dag för någon av er? Dela gärna med er ☺
 
Hur har dagen annars varit? Väldigt lugn må jag säga. Skickade iväg älsklingen till jobbet som vanligt vid 5.20, klev upp själv vid 6.30 för att göra mig i ordning å därefter väcka skrutten innan vi begav oss till dagis samt jobbet. Han somnade väldigt sent igår (21.45) för att vara honom, å sov faktiskt hela natten i sin egna säng + att ingen olycka hade skett denna natt heller 😁 så otroligt stolt över honom!!!
En lugn arbetsdag än så länge och kvällen lär bli densamma. Hemma vid 19.20 tiden. Natta skrutten kan jag tänka mig å ta de lugnt. Lite pusslande kanske å mys med älsklingen innan de e dags för sängen för min del då det är min jobbarhelg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0