Godmorgon fredag..

... Idag va de -20grader när jag klev upp kl 7 (enligt mobil termometern)!!! Inte så konstigt att jag frös när jag vakna... En kombination av både kyla å trötthet e inget för mig kan jag ju erkänna😣
 
Theo sov hela natten i sin säng för en gångs skull. Ni som följt med ett tag kommer kanske ihåg att han till 99% kommer in till oss under nattens gång, men inte denna natt vilket va skönt. Själv somnade man som en stock igår redan vid 22, då älsklingen hade skickat mig i säng efterson jag höll på å somna i hans knä när han satt å spela ps4 + att jag såg hemsk ut (pga trötthet) å behövde sova.
 
Upp kl.7 å gjorde mig i ordning lite lätt inför jobbet. Theo kom tassande precis innan jag skulle åka men hann mysa lite med honom innan jag fick skynda mig iväg. Han e så söt med lillebror redan nu. Han ska hela tiden pussa magen hejdå när jag ska någonstans (när jag lämnar honom på dagis, nu såhär när jag ska till jobbet å han ska vara henma med pappa osv). Han kommer bli den bästa storebrorn någonsin😍 Längtar tills jag får se deras första möte, å hur de växer upp med varandra❤
Mammas skatt😍
"Mamma titta, stora öron!" -Theo❤
"Mamma å Theo är en katt" - Theo
Amnings bh utan bygel från glammom. Jätte skön å fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0