Onsdags tidsfördriv

1. Vad är du beroende av?

Familjen ❤

2. Du måste klä dig i en färg resten av livet, vilken?

Svart måste jag nog säga även om det är en tråkig färg enligt mig om man ska gå helklädd i det.

3. Vad får du oftast komplimanger för?

Händer sällan, men bl.a att jag lagar god mat, är världens bästa mamma till vår son å världens finaste flickvän. Oftast bra på att hålla reda på vart saker å ting ligger i hemmet.

4. Dina planer för 2017?

Oj de e mycket både mindre roliga å mer roliga planer. De mindre roliga e inget jag vill gå in på utan bara hålla tummarna att allt slutar bra... Annars njuta av graviditeten å därefter klara av en förlossning samt mysa MASSOR med bebis. Renovera lite här hemma (bl.a bygga ut entrén, slå upp en vägg i vardagsrummet å troligtvis byta fönster i vardagsrummet). Gå på min morbrors bröllop som hölls på Öland vid vår sommarstuga, njuta av mammaleledigheten med både släkt å vänner. Sugna på att resa men får se hur det blir med det.

5. Brukar du skratta för dig själv?

Ja de händer, haha.

6. Vad är det konstigaste du ätit?

Hmm... vet faktiskt inte. Är lite små feg att testa nya maträtter. Vill gärna veta va jag stoppar i munnen haha.

7. Hur imponerar man på dig?

Man ska bara vara sig själv. Överraskningar när man minst anar de brukar uppskattas massor.

8. Vilken stad vill du bo i för resten av livet?

En dröm vore en villa närmare Stockholm samt ha ett sommarhus utomlands. 

10. Vad längtar du efter?

Beeeeebis å allt mys😍 Att det mindre roliga beskedet ska bli ett bra besked...

11. Serier du följer just nu?

Prison Break

12. När brukar du oftast gå och lägga dig?

Mellan kl.21.30-01 beroende på va de e för dag å hur trött jag e eller vad vi nu har inplanerat.

13. 5 saker du vill göra i framtiden?

1. Få ett tredje barn (älsklingen känner dock inte detsamma förtillfället haha)😇
2. Köpa å flytta till en villa med en lagom tomt
3. Gifta mig med älsklingen💒
4. Resa med hela familjen✈
5. Ta lärare examen å få tillsvidaretjänst

 Bild på skrutten från i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0