Överraskningsmiddagen

Direkt efter jobbet i fredags va de bara att åka hem så jag hann busa lite grann med skrutten å packa hans väska då han skulle övernatta hos sin mormor å morfar. Han fick även ha lite snyggare kläder på sig då de först skulle tacka av hans doppräst som gick i pension. Min pappa va hos oss å hjälpte älsklingen med något rör i badrummet innan de skulle åka.
Jag hoppa in i duschen å gjorde mig i ordning innan jag satte mig ner å spela lite (älsklingen blev så glad å lycklig haha). Begav oss ner mot restaurangen, Caesar's, vid 19.30 tiden.
 
Kan börja med att beskriva kvällen med att de va GRYMT KUL å det bjöds på MASSA SKRATT!!! Har nog inte skrattat så mycket på länge. Bara de gjorde att kvällen vart helt underbar!
Jesper ("Bubbis" som älsklingen kallar honom haha) blev jätte förvånad när han såg oss sitta vid bordet. De va vi två å 6 st av hans polare där. Han trodde att de bara skulle vara han, sin tjej Evelina å hennes brorsa Emil som skulle käka så han vart glatt överraskad.
Jag käkade deras super goda oxfilépasta medan älsklingen käkade oxfiléplankan med vitlöksbröd å tzatziki till förrätt.
Jag hade endast träffat "Bubbis" en gång tidigare å då va de endast 5min max. Men de kändes som jag hade känt honom flera år då samtalen aldrig tog slut å de vart bara mer å mer skratt ju längre kvällen gick.
Vi satt kvar på Caesar's fram till 23 tiden då alla drog vidare till ett biljard ställe. Jätte kul å se grabbarna spela då de inte gick så jätte bra (pga alkoholen) haha. Älsklingen tvinga mig å Evelina att möta varann å de gick väl okej. Vann en varsin gång. Mötte älsklingen därefter å han vann med en boll tillslut. Drog sedan tillbaka till Caesar's för att bara snacka massa skit å ta något att dricka. För de som drack, så blev de väldigt mycket tillslut men så kul de blev också. Ljudnivån vart mycket högre men inte så att någon annan sa till, oavsett va vi prata om så brast vi ut i skratt så att tårarna kom, vi skämtade å hade de allmänt mysigt. Blev att vi satt kvar tills de stängde kl.2. De alla hade nog fått i sig någon öl/drink för mycket vilket syntes på gången. Skjutsade hem "Bubbis", Evelina & Emil till dom. Älsklingen startade ett lättare snökrig å de slutade med att han vurpade på rumpan, Evelina hade smink i hela ansiktet å "Bubbis" samt Emil sprang in i trapphuset😂 Såg jätte kul ut ifrån bilen där jag satt kvar. Så fort vi kom hem å la oss i sängen så somnade vi som två knubbade sälar. 
 
Underbar kväll med underbara människor! Lär inte vara sista gången vi käkar middag ihop å umgås😍
Kvällens outfit- jag å lilla magen😍
Fick denna bild skickad under kvällen- Theo ser så STOOOOR ut!!! Ser inte alls ut å bara vara 2 år å 10mån😍
Även denna skickad under kvällen- helt utslagen❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0