"Theo gillar pappa mycket"

När bloggen har legat på hyllan ett tag så blir de massa inlägg nu på en gång märker jag haha.
 
Mamma höll oss sällskap även under hela onsdagen fram tills kvällen börja närma sig. Mycket bus, lek å mys mellan skrutten å sin mormor. Jag fick inte alls vara i närheten alla gånger haha.
Älsklingen kom hem på eftermiddagen å då blev de bokstavligt att jag slängde mig i hans famn å vägra släppa taget på flera minuter å pussade "sönder" honom trots att han va helt slut å sjuk fortfarande. Blev ju tvungen att ta igen 2 hela dagars pussande haha.
Mitt hjärta smälte verkligen när Theo fick se sin pappa. Han blev så glad å ville bara leka med honom. När de låg på hans golv å lekte med bilarna å Theo sa flera gånger "pappa hemma nu. De e bra. Theo gillar pappa massor". De märktes på långa vägar att de inte bara va jag som hade saknat älsklingen å hans kärlek å närhet❤
 
Den jobbiga händelsen fick bakslag å då fick jag bokstavligt panik... Jag grät å nästan hyperventilerade. Fick ont i magen av oro å de enda som fick mig att komma in på rätt bana igen va när älsklingen höll hårt om mig å sa att allt skulle bli bra.
(Fårstår om ni blir lite frustrerade när jag säger A men inte B, men håll ut. Jag uppdaterar er när de e rätt läge)
 
Den natten sov varken jag eller älsklingen speciellt mycket. Dunder trötta hela torsdagen.
Tur att vi bara kunde vara hemma å ta de lugnt. Som tur va så vände allt till de positiva igen (angående kvällen innan) så lite av oron släppte. Man kunde ta vara på dagen lite bättre än att bara känna den här extrema oron. Jätte skönt!!!!
Annars hände de ingenting speciellt under torsdagen. Blev en mycket lugn kväll med film tittande med älsklingen innan John Blund kom till oss❤
Älskade gravidmage❤
Älskade skrutt börjar växa till sig å de syns nu även när jag ligger på rygg- sååååå mysigt😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0