Måndag

Idag klev hela familjen upp strax efter halv 9. Käkade frukost å tog de bara lugnt. Pusslade å små pysslade hela fm. Vid halv 12 så tog vi en trip till Taxinge för att kolla på en ståbräda till vagnen. Tyvärr passade den inte så de blev inget köp.
Älsklingen klippte sig på stan, jag å Casper gick till barnmorskan då hon skulle få kolla om spiralen satt som den gjorde. Hela helgen hade jag jätte ont i regionen där livmodern ligger så ville mest att de skulle kolla om allt såg bra ut. Vilket de gjorde. Troligtvis så har jag bara haft kraftig menssmärta (ja den har redan kommit tillbaka...). Ska avvakta å se. Får jag ondare e de gynakuten som gäller så de kan göra ett ultraljud.
Tog därefter en promenad hem med vagnen (älsklingen å Theo tog bilen hem efter att älsklingen klippt sig). Handlade lite å när jag hade 5min kvar till jag jag va hemma börja de ösregna.. Så typiskt. Dyngsur men inte så kall.
Lugn em framför tv'n å mys med våra söner. Spelade sällskaps spel å pusslade emellanåt. Ikväll blir de rester till middag samt en fortsatt lugn kväll som de ser ut. Regnet öser ner fortfarande. Skönt de för de behövs. Så kvavt ute nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0