Tisdag

Hej fina ni å godmorgon!
Hoppas ni mår bra å haft en bra natt. Det har ialla fall vi haft. Kröp till kojs runt 1 igår å som vanligt vakna Casper 2 ggr för matning och somna om direkt.
Jag å Casper ligger fortfarande kvar i sängen, för just matning. Så otroligt mysigt de här med amning😍 Älsklingen å Theo klev upp vid halv 10 så de vart sovmorgon för hela slanten.
 
Va händer idag då?  Har faktiskt inga planer alls som de ser ut just för tillfället. Igår prata vi om att åka till stranden men vet inte om de e tillräckligt varmt för de. Kanske blir något lekland istället så vi inte bara sitter hemma☺ Jag ska ialla fall ta mig lite egen tid att duscha å tvätta håret. Raka benen å köra ansiksskrubb. Tyvärr så har finnarna kommit tillbaka & håret blir snabbare flottigt efter graviditeten... *ogillas starkt!!!*
 
Imorgon fyller älsklingen 26 år å då ska de firas med pannkaksfrukost å paket på sängen har jag tänkt. Gäller bara att jag kliver upp före honom imorgon haha. Får se va vi hittar på under morgondagen men på kvällen har jag ialla fall skaffat barnvakt åt Theo så vi kan åka ner på stan å käka på restaurang bara vi två, eller ah Casper måste förstås med då jag ammar på heltid. Ska bli så mysigt❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0