1 juni

TÄNK ATT DET REDAN ÄR 1 JUNI. VART HAR DETTA HALVÅR TAGIT VÄGEN!?!?
 
Idag tog hela familjen sovmorgon. Theo vaknade runt 9 tiden och drog upp sin pappa (som inte alls hade sovit något bra i natt - orolig att jag skulle tippa över på lillkillen under tiden jag ammade på natten då jag somnar samtidigt som han äter). Resten av familjen gick inte upp förrän kl.10. Älsklingen fick mysa lite med skutten medan jag å Theo hoppade in i duschen för hårtvätt. Jätte skönt tanke på att jag inte duchade igår.
Hittade både älsklingen och lillskrutten sovandes i soffan inne i spelrummet. Så otrolilgt mysigt såg de ut som❤
 
Mitt på dagen fick vi besök av bästaste Mickis. Hon är verkligen den lillasyster som jag aldrig fick, världens finaste!!! Theo älskar henne verkligen (hans gudmor) och det märks verkligen att han drar sig till henne. Så otroligt mysigt å kul att se dom tillsammans. Nu när även lillen har kommit så visar Theo ingen svartsjuka alls, utan det är bådas Mickis. Jätte skönt att det är så ☺
Jag å Mickis satt å prata om allt mellan himmel och jord. Vi har varit med om så sjukt mycket tillsammans, både glädje besked och väldigt tragiska besked. Oavsett vad så har vi ALLTID funnits där för varann och så kommer det vara för alltid. Hon är min lillasyster, min bästa vän och den som alltid har en axel som jag kan gråta på (förutom älsklingen förstås). Jag är lyckligt lottad att få ha henne i mitt iv och att hon vill tillhöra familjen.
Hon betyder minst lika mycket för älsklingen som hon gör för mig, och det betyder så otroligt mycket att även dom har fått den kontakten som de har. De e minst ilka viktigt att ens bästa vän och ens partner kommer bra överrens !
Utan både älsklingen och Mickis så hade inte mitt liv ens varit möjligt oh framför allt inte varit där jag är idag. Så stort tack för att ni finns å har stått ut med mig under alla dessa år ❤
Älskar er!!!!! ❤
 
Resten av eftermiddagen och kvällen vart de en väldigt lugnt för oss. Älsklingen och Theo grillade framåt kvällen medan jag förberedde tillbehören. Vi käkade allihopa samtidigt (även lilleman som jag ammade under tiden), och därefter blev de lite pusslande för min del medan Theo myste framför en film. Lilleman myste i sin pappas famn under hela kvällen så jag fick lite egen tid, bortsätt från när han ville ha mat.
Vid 21 tiden så kröp jag ner i vår säng tillsammans med båda sönerna då Theo ville sova och lillskrutten behövde ha mat. Två flugor i en smäll.
Jag måste även ha somnat till lite då älsklingen kom in i sovrummet å sa att Prison Break började å då va kl.22. SJUUUUUT BRA SERIE å detta va tydligen säsongens sista avsnitt... Tyvärr så lär de nog ha varit sista säsongen också tanke på hur de slutade. Vill inte att de skulle ha varit sista men samtidigt så kan ju en serie inte hålla på hur länge som helst. Måste ju finnas ett slut tillslut.
Kollade även på blacklist avsnittet som började efteråt, innan jag kröp till kojs. Älsklingen har tagit över Theos säng å Theo har tagit över sin pappas sen lillebror kom till världen. Älsklingen sover så himla dåligt när han ligger bredvid oss då han jämt vaknar å tror att jag har tippat över på lillebror. Konstigt nog så sover han mycket bättre i Theos säng å vaknar inte en enda gång haha.
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Älskar er mest! ❤️

Svar: Älskar dig oxå!! ❤❤
Zandra Kjelledal

2017-06-04 @ 18:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0